Úroveň 1 – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
Úroveň 2 – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
Úroveň 3 – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
Úroveň 4 – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Zbierajte kredity a zľavnite si ďalší nákup.
Každým nákupom u nás šetríte peniaze.
Po každom zaplatenom nákupe od nás obdržíte virtuálne peniaze - kredity, ktoré môžete uplatniť pri ďalšom nákupe na našom eshope.
25 kreditov = 1 Euro.
Sme vďační, že u nás svojim maznáčikom nakupujete, preto vám za každú 5. zaplatenú objednávku darujeme 50 kreditov.
Čím viac nazbierate kreditov, tým väčšiu zákaznícku úroveň budete mať. Zakaždým keď dosiahnete na vyššiu úroveň získate ďalšie EXTRA Kredity navyše. Prehľad o kreditoch, ktoré vám chýbajú k postupu na vyššiu úroveň vidíte na stránke s kreditmi po prihlásení na váš účet.
1. Úroveň - Včielka
(zde všichni začínají)
2. Úroveň - Králik
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do tejto úrovne
3. Úroveň - Slon
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do tejto úrovne
4. Úroveň - Dinosaur
=> EXTRA KREDIT +100 za postup do tejto úrovne
Pri každom produkte vždy jasne vidíte, koľko dostanete späť v kreditoch. Hodnota kreditov sa líši podľa konkrétneho produktov a je vypočítaná na základe množstva faktorov.
Pokiaľ máte vo svojej virtuálnej peňaženke už nejaké kredity, môžete ich uplatniť v nákupnom košíku.
Kredity získané za nákup majú platnosť 1 rok od pripísania do vašej virtuálnej peňaženky. Ak kredity neuplatníte, definitívne zmiznú a nie je možné ich obnoviť.
Viac o kreditochVeríme vo kvalitu našich produktov, preto veríme, že s nimi budete nadmieru spokojní. Niekedy sa ale niečo môže pokaziť a to je ten moment, keď vám s reklamáciou alebo vrátením tovaru radi pomôžeme.
Tovar zakúpený cez náš e-shop www.pamlskovace.sk môžete vrátiť do 14 dní.
Vyplňte formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy a pošlite nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.sk alebo poštou na adresu Aylindo s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice, 268 01, Česká republika. Tovar musí byť vrátený do 14. dní od doručenia objednávky.
V kompletnom a nepoškodenom stave, tovar musí byť nový, aby mohlo urobiť radosť inému kupujúcemu. Bez prasklín, odrenín a nečistôt vr. nepoškodeného krabicového balenia ak bolo súčasťou tovaru.
V prípade, že tovar nie je odoslaný v popísanom stave vyššie, bude tovar považovaný za poškodený. Škody vzniknuté na tovare budú kompenzované znížením vrátenej kúpnej ceny.
Náklady spojené s vrátením tovaru si znáša kupujúci sám.
Peniaze vám vrátime na účet uvedený vo formulári do 14 dní po obdržaní vráteného tovaru a dodržaní podmienok na vrátenie tovaru.
Pokiaľ ste k nákupu dostali darček, pri odstúpení od kúpnej zmluvy ho máte povinnosť vrátiť. Ak nevrátite darček spolu s tovarom, bude o hodnotu darčeka znížená platba, ktorú vám budeme vracať.
Podľa Občianskeho zákonníka od kúpnej zmluvy nemožno odstúpiť v nasledujúcich prípadoch:
Pokiaľ zakúpený tovar vykazuje vady, nespĺňa vlastnosti, ktoré sú popísané v popise výrobku alebo sa poškodilo, máte právo ho reklamovať. Podmienky reklamácie popisujú Obchodné podmienky v odseku 7. Práva z chybného plnenia.
Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr do 24 mesiacov odo dňa prevzatia. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady av jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie.
Áno, bez dokladu nemožno tovar reklamovať.
Vyplňte Formulár na uplatnenie reklamácie a spoločne s tovarom, kópiou faktúry, vašou spätnou adresou a prípadne aj s číslom vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí pošlite na adresu Aylindo s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice, 268 01, Česká republika.
Do 3 dní od prijatia reklamovaného tovaru vám oznámime, že sme reklamáciu prijali na spracovanie.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Pokiaľ ste už u nás nakupovali, môžete sa prihlásiť na svoj účet alebo si vytvoriť nový.
/* */ ?>