Veríme vo kvalitu našich produktov, preto veríme, že s nimi budete nadmieru spokojní. Niekedy sa ale niečo môže pokaziť a to je ten moment, keď vám s reklamáciou alebo vrátením tovaru radi pomôžeme.
Áno, tovar zakúpený cez náš e-shop www.pamlskovace.sk môžete vymeniť do 14 dní.
Výmena tovaru je zadarmo. Len upozorňujeme, že za prepravu vymeneného tovaru bude naúčtovaný poplatok podľa zvoleného spôsobu prepravy.
Vyplňte formulár Formulár na výmenu tovaru a pošlite nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.sk a vložte do balíka spolu s tovarom a odošlite na adresu: Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, Česká republika. Na výmenu máte 14 dní od prevzatie zásielky. Pokiaľ posielate kuriérom, nahláste prosím toto telefónne číslo: +420 704 540 912.
V kompletnom a nepoškodenom stave, tovar musí byť nový, aby mohlo urobiť radosť inému kupujúcemu. Bez prasklín, odrenín a nečistôt so všetkým príslušenstvom (aj keď ste ho z tovaru zložili) vr. nepoškodeného krabicového balenia ak bolo súčasťou tovaru.
V prípade, že tovar nie je odoslaný v popísanom stave vyššie, bude tovar považovaný za poškodený. Škody vzniknuté na tovare budú kompenzované znížením vrátenej kúpnej ceny.
Náklady spojené s výmenou tovaru si znáša kupujúci sám.
Táto služba je spoplatnená a stojí 4 EUR (vr. DPH). Na mieste nič neplatíte, vyúčtovanie zaistíme v rámci výmeny/reklamácie/vrátenia tovaru. Riadne zabalený balík odneste na ktorúkoľvek podaciu pobočku Zásielkovne a nahláste kód 90001624.
V prípade rozdielu v cene preplatok vrátime buď bankovým prevodom alebo formou poukazu podľa vášho výberu.
Tovar zakúpený cez náš e-shop www.pamlskovace.sk môžete vrátiť do 14 dní.
Vyplňte formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy a pošlite nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.sk a na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, Česká republika. Tovar musí byť vrátený do 14. dní od doručenia objednávky.
V kompletnom a nepoškodenom stave, tovar musí byť nový, aby mohlo urobiť radosť inému kupujúcemu. Bez prasklín, odrenín a nečistôt vr. nepoškodeného krabicového balenia ak bolo súčasťou tovaru.
V prípade, že tovar nie je odoslaný v popísanom stave vyššie, bude tovar považovaný za poškodený. Škody vzniknuté na tovare budú kompenzované znížením vrátenej kúpnej ceny.
Náklady spojené s vrátením tovaru si znáša kupujúci sám.
Táto služba je spoplatnená a stojí 4 EUR (vr. DPH). Na mieste nič neplatíte, vyúčtovanie zaistíme v rámci výmeny/reklamácie/vrátenia tovaru. Riadne zabalený balík odneste na ktorúkoľvek podaciu pobočku Zásielkovne a nahláste kód 90001624.
Peniaze vám vrátime na účet uvedený vo formulári do 14 dní po obdržaní vráteného tovaru a dodržaní podmienok na vrátenie tovaru.
Pokiaľ ste k nákupu dostali darček, pri odstúpení od kúpnej zmluvy ho máte povinnosť vrátiť. Ak nevrátite darček spolu s tovarom, bude o hodnotu darčeka znížená platba, ktorú vám budeme vracať.
Podľa Občianskeho zákonníka od kúpnej zmluvy nemožno odstúpiť v nasledujúcich prípadoch:
Pokiaľ zakúpený tovar vykazuje vady, nespĺňa vlastnosti, ktoré sú popísané v popise výrobku alebo sa poškodilo, máte právo ho reklamovať. Podmienky reklamácie popisujú Obchodné podmienky v odseku 7. Práva z chybného plnenia.
Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr do 24 mesiacov odo dňa prevzatia. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady av jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie.
Áno, bez dokladu nemožno tovar reklamovať.
Vyplňte Formulár na uplatnenie reklamácie a spoločne s tovarom, kópiou faktúry, vašou spätnou adresou a prípadne aj s číslom vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí pošlite na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, Česká republika.
Do 3 dní od prijatia reklamovaného tovaru vám oznámime, že sme reklamáciu prijali na spracovanie.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.