Úroveň 1 – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
Úroveň 2 – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
Úroveň 3 – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
Úroveň 4 – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Zbierajte kredity a zľavnite si ďalší nákup.
Každým nákupom u nás šetríte peniaze.
Po každom zaplatenom nákupe od nás obdržíte virtuálne peniaze - kredity, ktoré môžete uplatniť pri ďalšom nákupe na našom eshope.
25 kreditov = 1 Euro.
Sme vďační, že u nás svojim maznáčikom nakupujete, preto vám za každú 5. zaplatenú objednávku darujeme 50 kreditov.
Čím viac nazbierate kreditov, tým väčšiu zákaznícku úroveň budete mať. Zakaždým keď dosiahnete na vyššiu úroveň získate ďalšie EXTRA Kredity navyše. Prehľad o kreditoch, ktoré vám chýbajú k postupu na vyššiu úroveň vidíte na stránke s kreditmi po prihlásení na váš účet.
1. Úroveň - Včielka
(zde všichni začínají)
2. Úroveň - Králik
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do tejto úrovne
3. Úroveň - Slon
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do tejto úrovne
4. Úroveň - Dinosaur
=> EXTRA KREDIT +100 za postup do tejto úrovne
Pri každom produkte vždy jasne vidíte, koľko dostanete späť v kreditoch. Hodnota kreditov sa líši podľa konkrétneho produktov a je vypočítaná na základe množstva faktorov.
Pokiaľ máte vo svojej virtuálnej peňaženke už nejaké kredity, môžete ich uplatniť v nákupnom košíku.
Kredity získané za nákup majú platnosť 1 rok od pripísania do vašej virtuálnej peňaženky. Ak kredity neuplatníte, definitívne zmiznú a nie je možné ich obnoviť.
Viac o kreditochNiekedy sa môže stať, že vám radosť z tovaru pokazí prepravcu a doručí vám tovar, ktorý bol počas prepravy poškodený. Čo máte robiť v tomto prípade?
1. Pri prevzatí tovaru od prepravcu skontrolujte neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad tento bezodkladne oznámte prepravcovi ihneď na mieste pri odovzdaní balíka.
2. V prípade, že porušenie obalu svedčí o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusíte zásielku od prepravcu prevziať. Pokiaľ napriek tomu prevezmete poškodenú zásielku, ste povinní popísať nedostatok/tky v protokole o prevzatí zásielky, inak sa nemôžete dovolávať nárokov z poškodenia zásielky v priebehu prepravy. Odporúčame si zaobstarať fotodokumentáciu a nechať si obal a výplne zásielky pre prípadné neskoršie posúdenie oprávnenosti reklamácie.
3. Spíšte zápis o škode s prepravnej spoločnosti. Zápis o škode môžete napísať aj vy ako príjemca zásielky, avšak podať reklamáciu právo nemáte (tú má iba ten, kto má podpísanú zmluvu v prepravnej spoločnosti, teda predajcu – my).
4. Nahlásiť škodu musíte bezodkladne.
5. Reklamáciu doručenia nám nahláste na email info@pamlskovace.sk a pre urýchlenie riešenia reklamácie priložte fotografie:
Záleží nám na tom, aby ste boli spokojní, preto sa budeme snažiť podobné situácie vyriešiť čo najrýchlejšie.
Pokiaľ ste už u nás nakupovali, môžete sa prihlásiť na svoj účet alebo si vytvoriť nový.
/* */ ?>